Functie
Voor onze klant, een bedrijf actief in de logistieke sector en gelegen te Brussel zijn we op zoek naar een Administratief Customer Service Medewerker.
Je zal instaan voor
Het volledige administratieve verwerkingsproces: ingave van de gegevens en de correcte verwerking van de documenten o.a. douanedocumenten.
- Het ondersteunen van de coördinator in administratieve taken o.a. updaten en onderhouden van verschillende dashboards (KPI’s, efficiëntie,...). Kan in de toekomst aangevuld worden met andere taken zoals werk- en personeelsplanning, ...
- Het beantwoorden van vragen (via mail en face-to-face)
Jouw profiel
- Je hebt een aantal jaren ervaring binnen de logistieke sector.
- Excel-kennis is een must, ervaring met WMS een pluspunt.
- Je bent detailgericht en houdt van variatie.
- Je kan je zeer goed uitdrukken in het Nederlands – Frans – Engels
- Je werkt met daguren (8u-16u), maar stelt je flexibel wanneer dit nodig is.
-
Personen onthalen en hun vraag identificeren
-
Telefonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren
-
Administratieve dossiers samenstellen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
Aanbod
We bieden je een uitdagende functie met optie vast.
Daarnaast krijg je een mooi loon aangevuld met extralegale voordelen.
Interesse? Stuur je cv door naar brussel.office@ago.jobs
Solliciteren
AGO Jobs & HR
+32 2 209 04 43
brussel.office@ago.jobs